29 Ekim 2011 Cumartesi

'Dumankaya Ritim' 2 Kasım'da satışta!

Bir süredir ön satış aşamasında olan Maltepe Dumankaya Ritim projesinde resmi satışlar 2 Kasım 2011 tarihinde düzenlenecek lansman sonrasında başlayacak.
Bu ay içinde lansmanı yapılması beklenen Maltepe Dumankaya Ritim projesinin lansman tariih kesinleşti. 2 Kasım 2011 tarihinde Ortaköy Feriye Lokantası’nda düzenlenecek basın toplantısıyla tanılacak olan Dumankaya Ritim projesinin ön satış aşaması devam ediyor.

DB Mimarlık – Bünyamin Derman ve Tago Mimarlık – Gökhan Altuğ tarafından tasarlanan Dumankaya Ritim projesi Maltepe’de şehrin ritmini değiştirmeyi amaçlıyor.

20, 25, 30 ve 35 katlı 4 bloktan meydana gelecek olan Ritim Dumankaya projesinde home officeler, residence daire seçenekleri, ofisler ve cadde mağazaları  alışveriş merkezi yer alacak.
E-5 üzerinde CarrefourSA’nın yanındaki arazi üzerine kurulacak olan Ritim projesi Maltepe’de yükseliyor.
Tel: 444 7 222
Emlakşikayeti / Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder