8 Ekim 2011 Cumartesi

Doğanlar Emlak Esenyurt'la bir dizi problem yaşadım!

Doğanlar Emlak Esenyurt'ta T. isminde bir bayan var. İnternette Beylikdüzü diye verdikleri ilan için gittik. Bizi Esenyurt'a götürdü. Beylikdüzü Merkez demiştiniz dedik ancak ev biraz düzgün olduğu için çok fazla üstelemedik. Tutacağımız eve 3 gün içinde taşınmamız gerekiyordu. Kendisi 'evin herşeyi hazır 2 günlük işi var' dedi. Doğalgaz, elektrik, su, bütün altyapıları var dedi. Eve giriş tarihim 01.08.2011. bu mesajı yazdığım tarih ise 07.10.2011 ve benim evimde hala su, doğalgaz, elektrik bağlanamadı. Binaya dışardan su getiriyorlar gün içerisinde 3 kez kesiliyor. Buna rağmen 60 TL ücret ödeyeceğimi asla söylemediler. Bu işler için işyerimden defalarca izin aldım. İşin buraya kadar kısmı bina ile ilgili fakat çok önemli bir ayrıntı; T. Hanım bize evin herşeyi hazır, şuna buna para alınmayacak dedi ancak cebimizden çıkan paranın haddi hesabı yok! Tüm bu olanlara rağmen bu bayana telefon açtım, böyle bir uslup olamaz resmen bana hakaret etti. Umarım mesaj yerine ulaşır. Teşekkürler*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder