12 Ekim 2011 Çarşamba

Dumankaya Ritim, 18 Ekim'de görücüye çıkıyor!

Dumankaya İnşaat, Maltepe'de hayata geçirdiği son projesi Dumankaya Ritim'i 18 Ekim'de görücüye çıkarıyor.

DB Mimarlık - Bünyamin Derman ve Tago Mimarlık – Gökhan Altuğ tarafından projelendirilen Dumankaya Ritim İstanbul, home officeler, residence daire seçenekleri, ofisler ve cadde mağazaları ve alışveriş merkezinden oluşacak.

18 Ekim'de ön satışlar ve proje ile ilgili detayların aktarılacağı toplantı ile Dumankaya Ritim tanıtılacak.
Dumankaya Ritim” ismi ile yükselecek olan projenin toplam dört kule şeklinde hayat bulması planlanıyor. Kuleler ise 20, 25, 30 ve 35 kat yüksekliğine sahip olacak.
Maltepe Dumankaya Ritim, E-5 Karayolu üzerinde bulunan Carrefour'un yanında yer alan arazi alanı üzerinde inşa edilecek.

Telefon: 444 7 222
Emlakşikayeti / Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder