14 Eylül 2011 Çarşamba

Yeşil İnşaat paramı geri ödemiyor!

2010 yılı içerisinde İnnovia 3. Etap'tan 1+1 daire aldım. Bir süre ödeme yaptıktan sonra kafamdaki soru işaretleri nedeniyle dairemi iade etmek istedim. Satış ofisinde görüştüğüm yetkili paramın geri almamda hiçbir sorun yaşamayacağımı iademin evin satılmasından en geç 45 gün içerisinde yüzde 5 + KDV kesintisiyle geri alabileceğimi söyledi. Mayıs ayında iade ettiğim dairem hemen satıldı ancak Eylül ayı bitmek üzere ve ben hala aradığımda bana cevap verecek muhattap bile bulamamaktayım. Doğru dürüst telefona çıkacak yetkili yok. Görüştüklerimde sanki onlardan borç istiyormuşum gibi davranıyorlar. Bana mayıs ayında fesih sözleşmesi dahi imzalatmamışlar geçen ay apar topar çağırıp imza attırdılar. Paranızı da bu yüzden bir kaç hafta geç ödeyecek merkez dediler. Fesih sözleşmesi imzalamamak benim suçum mu yoksa imzalatmayanın suçu mu? Her hafta bir sonraki hafta ödemeniz yapılacak diyen Yeşil İnşaat yetkilileri şimdi telefonuma dahi çıkmıyorlar! Bu işin sonunu artık merak ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder