27 Eylül 2011 Salı

Newday Gayrimenkul tarafından zarara uğratıldım!

Esenyurt'ta bulunan Newday Gayrimenkul'ün sahibi tarafından yanlış yönlendirmeler sonucu 3.000 TL paramdan oldum. Bu yanlış yönlendirmeler gerçekten istemeyerek mi oldu yoksa kasıtlı mı yapıldı bilemiyorum. Bahçeşehir'de topraktan yeni yapılan bir proje için görüştük. 10.000 TL peşinle 1+1 daire için anlaştık ve 3.000 TL kapora verdim. 2 gün sonra paranın geri kalanını ödemek için gittigimde firma sahibi olan yani kaporayı benden alan kişi yoktu. Ve orda çalışan eleman dairenin yüzde 30'unu peşin ödemem gerektiğini söyledi. Ben böyle bir ödeme yapamayacağım için vazgeçtim ve verdiğim 3.000 TL'yi geri istedim. Siz vazgeçtiniz kaporanız yanar dediler. Sonra ben bağırdım çağırdım. Firma sahibini 3 saat beklediğim halde gelmediği için birşey yapamadım. Ertesi gün farklı bir numaradan firma sahibini aradım ve oda paranın yandğını söyledi. Ben haklı olduğumu bir şekilde kabullendirince itiraf etmek zorunda kaldı; bazı ödemeleri varmış ve paramı harcamış. 3.000 TL'yi bana 3 parçada ödeyebileceğini söyledi. Yapacak birşey yoktu çaresiz kabul ettim. Bu olay iki hafta önce oldu ve ben son on gündür telefonlarıma cevap bile alamıyorum. Şimdilik bir avukatla görüştüm olayı anlattım ve firma sahibini incelemesini istedim. Kendisi daha öncede aynı bunun gibi iki olaydan icralık duruma gelmiş. İnsanları emlaksikayeti.com vasıtasıyla uyarıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder