18 Kasım 2011 Cuma

Zorlu'ya MAPIC Fuarı'nda yoğun ilgi!

MAPIC Fuarı'na katıla Zorlu Gayrimenkul'ün standını ziyaret eden Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'dan övgü dolu sözler;
Zorlu Gayrimenkul’ün, İstanbul’a “değer” katmak hedefiyle geliştirdiği Zorlu Center’ın 5 fonksiyonundan biri; kentin yeni meydanı olarak konumlanan alışveriş merkezi için geri sayım başladı. Fransa’nın Cannes şehrinde 16-18 Kasım 2011 tarihlerinde düzenlenen dünyanın en prestijli perakende buluşmalarından biri olan MAPIC Fuarı’nda Zorlu Center projesi geçen sene olduğu gibi bu sene de, dünyanın dört bir yanından yatırımcı, perakendeci ve ziyaretçilerin ilgi odağı oldu. Fuarın ikinci günü Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Ali Babacan da standları ziyaret etti. Babacan; Zorlu Gayrimenkul Yönetim Kurulu Üyesi Emre Zorlu, Zorlu Gayrimenkul Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Even ve JLL Türkiye Başkanı Avi Alkaş’tan Zorlu Center ve Zorlu Levent Ofis projeleri hakkında detaylı bilgi aldı.

Zorlu Center’ın en önemli fonksiyonlarından biri olan Performans Sanatları Merkezi ile yakından ilgilenen Babacan, Zorlu Center’ı tebrik ettiğini ve Türk firmalarının bu güzel eserleri ile gurur duyduğunu belirtti.

Zorlu Gayrimenkul’ün, İstanbul’a “değer” katacak “benzersiz” projeler geliştirme önceliği doğrultusunda planlanan Zorlu Center projesi ve Büyükdere Caddesi’nin tam kalbinde inşa edilen A+ ofis projesi Zorlu Levent Ofis MAPIC Fuarı’nda ilgiyle karşılandı. Zorlu Gayrimenkul, Zorlu Center’da yer alacak mağazalar için şu ana kadar 1.500’ün üzerinde başvuru alan, dünyanın en ünlü markalarına ve gurme lezzetlerine ev sahipliği yapmaya hazırlanan alışveriş merkezini en prestijli perakende fuarında tanıttı.
Zorlu Gayrimenkul Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Even: “Türkiye, perakende yatırımcısı için büyük potansiyel taşıyor”
Fuarda “Gelişen Ekonomilerde Ayak İzini Genişletmek (Varlığını Güçlendirmek) – Bir perakendecinin yüksek kazançlı portföyü” başlıklı bir konuşma yapan Zorlu Gayrimenkul Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Even; Zorlu Center projesi ve fonksiyonları hakkında aktardığı bilgilerin yanı sıra Türkiye’nin, genişleyen perakende pazarı ve güçlü ekonomik gelişmeler doğrultusunda uluslararası yatırımcıların ilgi odağı olduğuna dikkat çekti. Avrupa’daki toplam perakende alışveriş hacminin yüzde 11,3’ünün Türkiye’de gerçekleştiğini aktaran Even, birçok uluslararası markanın önümüzdeki yıllarda Türkiye pazarına giriş yapmasının beklendiğini belirtti.

Konuşmasında Türkiye’nin gelişen ekonomisine ve yatırımcılar için bir cazibe merkezi haline gelmesine de değinen Even şunları söyledi: “Türkiye, alışveriş merkezleri popülasyonuna göre değerlendirildiğinde penetrasyonu gelişmiş ülkelere göre hala geride olduğundan bu konuda yeni yatırım yapılması için yüksek potansiyele sahip bir ülke. 2010 yılında gayrisafi yurt içi hasılada yüksek büyümeye sahip ülkeler arasında Çin ve Hindistan’dan sonra Avrupa’daki ülkeler dahil yüzde 8,9 ile en yüksek oranı kaydetti. Bu dinamik yapı; kredi kartı kullanım yoğunluğu, internet penetrasyonu, cep telefonu hat sahipliği gibi birçok gösterge üzerine de artış olarak yansıdı. 2002 yılında 3500 USD olan GMH, 2010 itibariyle 10.000 USD seviyesine ulaştı. Ayrıca İstanbul’un 2010 yılında dünyada en çok ziyaret edilen ilk 10 şehrinden biri olması da perakende sektörü potansiyeli açısından önemli bir göstergedir. Türkiye ekonomisinin istikrarlı büyüme trendi, perakende alanındaki talep canlılığı ve başarılı konseptlere imza atan yatırımcılar göz önüne alındığında henüz Türkiye pazarına giriş yapmamış markaların da Türkiye’yi portföylerine katacaklarını düşünüyoruz.”

Zorlu Center ayrıca, MAPIC jürisi tarafından “Speed Matching” oturumu AVM projeleri kategorisinde birçok uluslararası proje içinden seçilerek; projenin fonksiyonları ve bugüne kadar aldığı ödülleri katılımcılarla paylaştı.
Şehrin tam kalbinde lüks ve konforu buluşturuyor...

Kentin yeni meydanı, İstanbul’un kültür dokusuna uygun şekilde farklı ihtiyaçlar için farklı seçenekler sunacak. Yüzlerce dünya markasına ve dünyanın dört bir yanından gurme lezzetlere ev sahipliği yapacak olan alışveriş merkezi, yeşil alanları ve zengin peyzajıyla da İstanbulluların yeni buluşma merkezi olacak.
Zorlu Center’da şehrin kültür çeşitliliğine uygun şekilde farklı ihtiyaçlar için farklı seçenekler vaat eden restoranlar, kafeler ve yüzlerce dünya markası, İstanbulluların ve dünyanın dört bir yanından gelen konukların hizmetine sunulacak.
Moda ve lezzetin merkezi olacak

Su öğeleri ve yeşil alanlarla çevrelenen yarı açık - yarı kapalı özelliğiyle 105.000 m² alana sahip alışveriş merkezi, Türkiye’de ilk defa yer alacak markaların da bulunacağı 200’e yakın mağazaya ev sahipliği yapacak.
Alışveriş merkezi içinde 1.500 - 2.000 kişilik 10 - 12 adet sinema salonu, 9.000 m2’lik ana mağaza ve yaklaşık 3.000 m²’lik gurme market alanı bulunacak. Ayrıca dünyaca ünlü ve ödüllü aşçıları, dünyanın dört bir yanından farklı lezzetleri misafir edecek yaklaşık 40 adet kafesi ve restoranıyla Zorlu Center gurmelerin yeni uğrak yeri olacak.Yaklaşık 10.000 m2 ana meydan büyüklüğü, yaklaşık 60.000 m2 kiralanabilir alan ve farklı konseptlerde katlardan oluşan alışveriş merkezine 3 araç ve 4 yaya girişinden rahatça ulaşılacak.

Metro ve Metrobüse doğrudan bağlantı...
Zorlu Gayrimenkul, İstanbul Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile; Gayrettepe Metro İstasyonu’ndan Zincirlikuyu Metrobüs’e ve Metrobüs’ten de Zorlu Center’a yayanın rahat ve emniyetli bir şekilde istediği noktaya ulaşmasını amaçlayan toplam 720 metre uzunluğundaki bağlantı tünellerinin inşatını üslendi. Gün içinde Zorlu Center’a gelen veya bölgeden geçen binlerce insanın yanı sıra, yaklaşık 10.000 kişinin yaşadığı yerleşim bölgesi de tünellerden aktif olarak faydalanabilecek.
Zorlu Gayrimenkul Geliştirme ve Yatırım AŞ, yurtiçinde ve yurtdışında değerli araziler üzerinde nitelikli konut, ofis, iş merkezi, alışveriş merkezi, hastane, otel ve ticari depolar geliştirmek, geliştirdiği gayrimenkuller üzerinde yatırımlar yaparak satmak, kiralamak veya işletimini gerçekleştirmek amacıyla 2006 yılında Zorlu Holding AŞ bünyesinde kurulmuştur. Zorlu Gayri1menkul'ün hedefi; piyasa beklentilerini, müşteri talep ve ihtiyaçlarını doğru analiz etmek suretiyle, değerli araziler üzerinde dünya standartlarında özgün projeler geliştirmek ve eksiksiz müşteri memnuniyeti sağlamaktır.
Emlakşikayeti / Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder