28 Kasım 2011 Pazartesi

Fi Yapı İnşaat dairemi yapmadı, paramı da geri ödemiyor!

Dişimden tırnağımdan arttırdığım paralar ile Haziran 2010'da Fiyapı Filife Esenyurt projesinden, peşin ödeyerek, bir 1+1 daire satın aldım. Sözleşmede daire Ağustos 2011'de teslim edilecekti. Temmuz 2011'de proje yerine gittiğimde binanın daha temelinin atılmadığını gördüm. Fi Yapı'yı aradım, sizin dairenizin bloğunu yapamayacağız, paranızı da Eylül ayında geri vereceğiz dediler. Meğer Fiyapı bana imar izni olmayan yerde daire satmış, o binanın yeri yeşil alanmış, bina kesinlikle yapılamazmış. Madem bina yapılmayacak, Fi Yapı İnşaat benden neden para aldı? Eylül-Ekim-Kasım aylar geçti, paramı geri ödemediler. Yetkilileri her telefon ile aradığımda bugün yarın paranızı geri ödeyeceğiz, paramız yok gibi sözlerle atlatıldım ve atlatılıyorum. Bana "paramız yok" diyen firma her gece TV'de milyonlarca TL'lik reklam veriyor. Anlaşılan bir tek benim gibi gariban vatandaşlara ödeme yapmaya gelince firmada para yok. Olan benim verdiğim paraya oldu, geri de alamıyorum. Daire deseniz yerinde yeller esiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder