29 Kasım 2011 Salı

Ukra Hane Plus'ta habersiz proje değişikliği!

Ukra Hane Plus'tan daha proje aşamasında ortada birşey yok iken örnek daireyi görerek daire satın aldım odalar camdan tavana kadar balkondu. Proje için yılın en iyi projesi olarak bahsettiler görüntüde oydu. Yok botanik bahçe, yok yerden tavana kadar cam, yok mimarı ünlü japon vs. bende satın aldım hatta manzara içinde bir dünya fazla para vererek. Gel gör ki haberimiz olmadan proje Esenyurt'ta apartman dairesine dönmüş. Fakat mühendislerin aklı yeni başına gelmiş camlar yerden tavana kadar cam olmazmış duvar olması gerekiyormuş bu mühendisler bugüne kadar uyuyormuydu. Müşteri hizmetlerini arıyorum yazılı şikayet geçin ama birşey değişmez diye pişkinlikle cevap verebiliyor. Ben Ukra İnşaat'a güvenerek daha düz toprak iken aldım bitene kadar daha kim bilir belki neler çıkacak. Neticede bakkaldan ekmek almıyoruz. Bizim adımıza nasıl bir karar alabiliyorlar. Gider Esenyurt'tan bir aparman daireside alabilirdik hatta daha ucuza müşteri temsilcisi yönetmelik değişti diyerek geçiştiriyor. Ne alaka yangın yönetmeliği projeden sonramı değişti? Adama sorarlar mühendisler uyurken mi çizdi projeyi örnek daireyi aylarca gösterdiler. Ben ve Hane Plus sakinleri projeye uygun gördüğümüz bir şekilde yerden tavana kadar cam istiyoruz. Zaten zamanında teslim edilmiyor en azından içimiz sinerek bitene kadar bekleyelim. Ukra City için örnek bir proje olacaktı nerede kaldı Hane Plus'ın referansı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder